Referenties

BVV Barendrecht

Onze prettige samenwerking met XXL Events is ontstaan uit het B-2-B principe van onze Businessclub van de voetbalvereniging BVV Barendrecht. Voor de diverse grote evenementen binnen onze bruisende club zochten wij een sportieve partner en direct kwamen wij terecht bij ons Businessclublid Samantha van Stardust Evenementen bv.

Zij bestookte ons met frisse ideeën v.w.b. het grote Businessclub Voetbaltoernooi, de Vrijwilligersavond, de feestavond ter afsluiting van het voetbalseizoen in de feesttent, de Apres Ski avond en de happening BVV Barendrecht-Feyenoord. Het schakelen gaat snel en professioneel en er wordt meegedacht oftewel een aanrader voor alle andere Businessclubleden en overige geïnteresseerden!

Wim Vonk – BVV Barendrecht

Rent a Butler

Rent A Butler heeft al sinds 2007 een zeer prettige samenwerking met Stardust Evenementen bv.
Stardust Evenementen bv organiseert ieder jaar meerdere leuke evenementen zoals Beach Party in Stad aan het Haringvliet, Oud & Nieuw feest in Recreatiecentrum De Staver, maar ook zakelijke- en privé feesten voor haar opdrachtgevers die iets bijzonders wensen.

Op alle door Stardust Evenementen georganiseerde evenementen verzorgt Rent A Butler personeel voor alle voorkomende werkzaamheden zoals; bar, bediening, garderobe, kaart- en muntverkoop.

Wat ons opvalt is dat het team van Stardust Evenementen al haar zaken altijd ruim van te voren goed heeft opgezet en geregeld. Hierdoor is de communicatie extra prettig en is er nooit stress over de planning. Onze mensen komen altijd erg positief terug na het werken op de evenementen van Stardust Evenementen bv.
Wij bevelen Stardust Evenementen van harte aan wanneer u op zoek bent naar een betrouwbare en ervaren partner voor de organisatie van uw evenementen.

Ivan Meyer – Rent A Butler

Stichting Renesse Bruist

In 2012 zochten we een bureau dat ons ten dienst kon zijn voor het organiseren van activiteiten in en rond Renesse ten behoeve van het vermaak van de vel gasten op ons eiland.
Het moest een bureau worden dat flexibel in kon spelen op de doelstelling van de ondernemersvereniging van Renesse.
Een aantal ondernemers ondersteunden de activiteiten en springen daar bij waar dat op dat moment nodig is maar er moest wel een vast basis zijn die verantwoordelijk was en is voor de uiteindelijke uitvoering.

Wij kwamen uit bij bureau Stardust Evenementen van Samantha Odekerken uit Barendrecht en zij organiseert nu al meerdere jaren alle activiteiten binnen Renesse voor onze vereniging en naar volle tevredenheid.

Wij hebben haar leren kennen als een kordaat type dat ook in staat is om kritiek te ontvangen , te verwerken en om te buigen in daadkracht. Zij denkt niet alleen mee in wat er moet gebeuren doch komt ook met daadwerkelijk verbeteringen en kostenbesparende maatregelen aandragen.

Kortom wij zijn tevreden voor wat betreft de wijze waarop zij haar taak uitvoert en last bus not least: de penningmeester ( voorwaar niet de gemakkelijkste man binnen onze club ) is zeer tevreden aangezien Samantha altijd binnen het haar toegewezen budget blijft en dat is met name voor een ondernemersvereniging een grote plus.

Wij hopen dan ook in de komende jaren van haar diensten gebruik te kunnen blijven maken.

Ed Troost – Stichting Renesse Bruist

Prominent Entertainment

Sinds 2011 werken wij meer dan regelmatig samen met Samantha van Stardust Evenementen bv, dit naar grote tevredenheid. Wij zijn elkaar via via tegengekomen, en op deze manier is een fijne samenwerking ontstaan.

De korte en directe lijntjes naar elkaar zorgen er voor dat wij precies weten wat we aan elkaar hebben. Samantha is in staat om ook met haar leveranciers snel en kordaat te handelen, ook in geval van last minute werk wat tegenwoordig veelvuldig speelt. Duidelijkheid staat voorop, wat wij als zeer prettig ervaren. Wij verzorgen bij diverse evenementen waar Samantha de regie in handen heeft de decoraties.

Stardust Evenementen bv is een adres wat wij aan kunnen bevelen voor uw activiteiten.

Paul van Vliet – Prominent Entertainment

Easybookings.nl

De samenwerking met Stardust Evenementen bv is ontstaan via aanvragen vanuit Stardust Evenementen bv voor artiesten. Easybookings.nl levert artiesten, bands en DJ’s bij verschillende feesten.

De samenwerking verloopt goed. Altijd correct en feesten zijn goed voorbereid. Onze artiesten zijn altijd erg blij na een feest die Stardust Evenemengten bv heeft georganiseerd. De korte lijnen en persoonlijke aanpak ervaren wij als zeer prettig. Communicatie is duidelijk en er ontstaan daardoor geen problemen.

Als evenementenorganisatie zouden wij Stardust Evenementen bv zeker aanbevelen. Wij worden altijd voorzien van de juiste informatie en dat werkt zeer prettig.

Auke Beute en Renée van den Berg – Easybookings.nl