Werkwijze
Tijdens een tweede gesprek wordt het voorstel met u besproken en waar nodig aangepast. Daarna wordt het definitieve plan aan u gepresenteerd en na uw goedkeuring uitgewerkt met een gedetailleerde planning en budgettering.
Het is belangrijk dat u een duidelijk beeld heeft wat voor evenement u wilt, wie uw bezoekers zijn en welke sfeer u wilt uitstralen. Wilt u een zakelijk evenement organiseren voor uw klanten, partners en leveranciers, een grote dance feest met bekende DJ’s of artiesten met een (online)kaartverkoop of wilt u een privé feest houden voor uw familie en vrienden?
Een geslaagd evenement valt of staat bij de juiste facilitaire ondersteuning. Het dienstenpakket van Stardust Evenementen bevat een groot aantal facilitaire zaken die naadloos aan elkaar gekoppeld zijn zodat uw evenement of feest perfect verloopt. Wij nemen graag de volledige verantwoordelijkheid voor uw evenement en selecteren daarbij zelf onze facilitaire partners, die door onze specialisten worden aangestuurd. Zo garanderen we dat alle disciplines nauw op elkaar aansluiten en flexibel met elkaar samenwerken. Stardust Evenementen verzorgt het gehele traject van het aanvragen van vergunningen tot en met de eindschoonmaak.
Entertainment is vaak een cruciaal onderdeel van uw evenement. De keuze van artiesten, DJ’s, zangers en zangeressen en bands of performers moet immers aansluiten op de uitstraling van uw feest of evenement. Stardust Evenementen helpt u om een goede balans te vinden tussen het entertainmentcomponent en de overige onderdelen van het programma van uw feest of evenement.